• romania
  • facebook
  • Twitter
  • indir
  • pinterest
  • dice

Comu sceglie un swimsuit per una zitella di pettu? E ragazze cù petti chjuchi sò adattati per certi swimsuits?

Ancu s'ellu hè avà in u vaghjimu, u clima hè diventatu gradualmente più fretu, ma per e ragazze chì volenu viaghjà, sceglite un swimsuit di moda, sì u più bellu cucciolo nantu à a spiaggia, per e ragazze cù petti chjuchi, ragazze cù petti chjuchi Cumu deve. Sceglie un costume da bagno? Chì tipu di swimsuit hè adattatu per una zitella cù un picculu pettu?

 

Sceglite i costumi da bagno in una sola pezza. Stu tipu di swimsuit d'una sola pezza hè ligeramente riunitu è ​​pienu di petti, accumpagnatu da un disignu di gonna di torta, a parte superiore hè piena è a parte bassa hè solta, ancu s'è u pettu ùn hè micca grande, pò fà chì u pettu pare assai fermu. , è ùn perderà u temperamentu per via di u picculu pettu. Perde à l'altri. Sì avete un pocu ventre, stu tipu di swimsuit hè perfettu, è u disignu di a falda di torta pò cumpensà perfettamenti per questu difettu.

Sceglite un swimsuit cù un effettu di riunione. U swimsuit cù un effettu di cullizzioni pò riflette perfettamente a vostra forma di pettu, cum'è l'altri grandi ragazze di pettu.

Sceglite un swimsuit cù un pettu pleated. Un corset cù una piega nantu à u pettu pò riflette l'effettu di una curva, chì pò copre l'imbarazzamentu di un picculu pettu. À u listessu tempu, un corset cù un pleated hà un sensu di bumps è un sensu tridimensionale pò mudificà bè a curva.

L'usu di pads di silicone ùn hè micca solu còmode, ma ancu face chì i petti parenu più pienu.

A maiò parte di e donne flat-foot swimsuits ùn sò micca disposti à spressione. Per e donne chì ùn sò micca disposti à spressione, i swimsuits flat-foot sò più cunsirvatori, ma u so svantaghju hè chì face chì e gammi parenu curtu, cusì sceglite cun cura. Boxer swimsuits sò ancu adattati per e persone cù cosce magre.

Sè avete bisognu di sapè di più, site benvenutu à visità u situ web , o mandateci un email, lasciateci cuntattatevi!


Tempu di Postu: Dec-05-2020