• romania
  • facebook
  • Twitter
  • indir
  • pinterest
  • dice

Da avà à l'eternità: a storia evolutiva di u stilu di swimwear

Da i costumi da bagno scultorei in una sola pezza à i bikini quasi nudi, Vogue trova l'ispirazione per i costumi da bagno chì avete bisognu questu estate da l'archivi di a storia di a moda.

Ùn ci hè dubbitu chì a faccia di swimwear hà cambiatu drasticamente da u periodu vittorianu à u presente. Dapoi u principiu di u 20u seculu, a moda di swimwear hà cuntinuatu à evoluzione in tutti l'aspettu: i faldidi sò diventati più altu è più altu; un pezzu hè diventatu dui pezzi; i shorts sò diventati slip; cime curtite sò diventate cime sling; i lacci sò diventati in una corda. Avemu evolutu da lana à rayon, cuttuni è nylon à tessuti elastichi Lycra. Oghje, quelli fibri sintetici d'alta tecnulugia ponu facilmente sculpite a nostra figura è lasciamu natà liberamente in l'acqua. (Ancu se i costumi da bagno di velluto fotogenici intricamente decorati chì vede in Instagram ùn sò micca più adattati per u lanciu cà i disinni di lana di u 1900.)

Fighjendu à a storia di u swimwear, hè faciule per vede chì a ghjente sempre prova di mostrà u megliu nantu à a spiaggia. Ma cum'è u tempu evoluzione, avemu prublemi per noi stessi in certi modi. Per esempiu, Natalie Wood, Marilyn Monroe è Grace Kelly anu purtatu tutti i costumi di bagnu è bikini in l'anni 1950, chì sò assai più faciuli di portà cà e versioni estremamente nude populari in l'anni 1970 è 1980.

Da i costumi di cintura di l'astri di l'età d'oru di Hollywood à i bikini neri minimalisti di i supermodelli d'oghje, u so stile high-end ùn hè mai cambiatu. Mentre fighjate l'evoluzione di a moda di a spiaggia, perchè ùn sceglite micca a vostra era di costumi di bagnu preferita?


Tempu di Postu: 12-Jan-2021